23 april 2009

The world is mine

Uh, okay, here's the deal. Jag är sämst på att uppdatera, och jag skriver inget intressant. Idag har jag varit i skolan, tränat och fikat med Magda (very nice!) samt letat skor som ska köpas. Det var det, liksom. What else is there to say?

Imorgon: fredag. Partykväll med stort P på gång, eller äsch, eller jag vet inte, vi får seee. Hoppas det är fint väder för då blir jag på gott humör. När vi slutat klockan tolv ska jag och några tjejer från klassen iaf köpa med lunch hem hit och plugga matte några timmar. Visst låter det deprimerande, men fan så mycket roligare än mattestugan i M3! Jag måste verkligen komma ikapp nu och förstå, och då tar jag gärna advantage of mina trevliga och smarta väninnor (och de av mig... hehe). Ja, kvällen är ännu oklar så vi får se vad som blir och vad som uteblir.

Känner mig smått rastlös och lite boring här. Vad ska jag skriva oooom? Mer, mindre av vad? XOXO

1 kommentar:

  1. no plans och inget party för mig..som vanligt? gah jag överlever nästan:) hoppas du får en fin helg och lycka till med pluggandet! ;)

    SvaraRadera