21 april 2009

Tuesday

Hey darlings. Nu har ännu en tisdag glidit förbi, och jag har inte varit allt för sysselsatt. Gick i skolan mellan 9-12.25, det var mycket skönt då vi först hade svenska och sen på spanskan fick titta på film. När jag slutat åkte jag hem och åt lunch framför senaste Gossip Girl-avsnittet. Ya, det var ett mycket bra avsnitt tycker jag. Fick också lite matte gjord innan jag tog min in till stan för att träffa Jessica. Vi kollade i affärer och tog en fika, det var trés bien och nu är jag back home. Köpte med mig sushi on the way, så ska snart äta middag...

Ikväll måste jag plugga matte och biologi, sadface. Bara för att göra mig på bättre humör laddar jag upp en sommarbild. Don't give up people, solen kommer titta fram, det kommer bli varmt och vi kommer bli bruna som pepparkakor allihopa! (redan i helgen har jag hört) --Puss!

1 kommentar: