5 april 2009

Where I'm gonna go, the sun doesn't shine

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Gick upp för sent, vid tolv. Kom inte ut förrän fyra (det gör dock inget, vädret idag var inget jag gillade) då jag tog en kaffe med Sophie på Fresco. Nu ska jag sätta igång med packningen för imorgon ska jag, tillsammans med familjen, upp till Ljungdalen där vi har en stuga. För den majoritet som inte har en aning om vad Ljungdalen är för något, så är det en plats uppe i norra Sverige, ungefär vid Härjedalen om jag minns rätt. Där blir det skidåkning, vandring och rehab som gäller, och massor av påskgodis. Har varit extremt negativ till resan pga. det underbara vårvädret jag ska lämna, men nu börjar det kännas okej. Kan nog till och med bli ganska mysigt, vi får se hur det blir.

Men, detta blir sista blogginlägget från Stockholm. Kanske bloggar därifrån på pappas laptop men internet kommer vara så sjukt segt så jag struntar antagligen i det. We'll see.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar