12 april 2009

HEMMA!

Home sweet home. Efter en dag i bilen (jag skojar inte, från cirka 9.00-18.30 med stopp för toalettbesök + lunch) så kom jag tillbaka hem till älskade underbara Stockholm. Drog en lååång dusch, tvättade håret och slängde i mig lite middag, sen mötte jag Sophié. Vi gick till Djurgården där Rebecca och Kevin var, och några fler. Det var kallt men trevligt, tills ett annat gäng i närheten helt plötsligt kastade en påse fylld med vatten på oss? Ganska udda, men men, folk är konstiga. Det blev i alla fall ruskigt kallt till slut och vi pallade inte trycket så vi promenerade till Stureplan där Sophie tog tuben hem och jag, Bec och Kevin hoppade på ettan till kära Kungsholmen. Nu är jag hemma och ska sova i min bästaste skönaste säng som jag saknat i Fjällen under hela veckan. Gosh, it's gonna be nice.

Foton kommer, I promise! Har tagit några riktigt fina foton under min vistelse där uppe faktiskt :) Men orkar inte skriva mer nu. GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar