16 april 2009

Sunset

Ha ha, idrotten imorse var så värd att gå på. Vi skulle göra danser i grupper och spela in, sen kommer vår idrottslärare att visa dem för oss någon gång framåt sommaren. Ja, min grupp körde ett grymt snygg dans of course, detta till låten A ha ye heyee, wanna be my lover (inte Spice Girls!) Svenskan var dessutom inställd så skoldagen förkortades med typ 1½ timma! Det enda dåliga med den här dagen är egentligen att det varit så sjukt kallt. Med andra ord blev det ingen uteservering på lunchen, god damn när ska jag få inviga den??

Nu ska jag ut på powerwalk, la precis in lite skön music på min lilla mp3-spelare. Som sagt dissar jag iPoden när jag ska ut och powerwalka/springa, min 80gigare är faktiskt ganska tung och opraktiskt. Kommer ni ihåg när alla hade mp3-spelare och iPods knappt fanns? Hi hi. Good old days.

Aaah, waisting my time.
Nu ska jag ut innan solen gått ner för idag.
Skriver väl sen, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar