26 april 2009

Sunday Shopping

Okay, idag skulle jag träffat Frida men eftersom hon var okontaktbar under hela dagen så blev det inte så. Fick veta för 10 minuter sen att hon glömt sin mobil på en fest igår, suuuuck! Men det blev en fin söndag ändå. Åkte till Åhléns city med mamma och pappa vid två och shoppade. Jag hittade ett par chinos och ett par jeans, det känns bra. Måste också köpa ett par loafers som är sköna och snygga. Såg ett par i mörkbrunt skinn som var som en blandning mellan seglarskor/loafers, kanske köper dem, vi får seeeeeeeee. Jag som hatar att köpa byxor, känner aldrig att jag hittar något som jag inte ser ut som en stoppad korv i... Men idag gick det finemang. Dubbelt upp liksom. Yeaaah.


1 kommentar:

  1. jätte fina byxor! och dina ben! haha nej nu ska jag sluta
    jag letar desperat efter ett par svarta stuprör-högamidjebyxor..
    <3

    SvaraRadera