25 april 2009

Lördag

I eftermiddags var jag på stan med Nicole och två vänner till henne, vi kollade lite i affärer och tog en fika. Haha det är helt galet, folk verkar ju tro att det är sommar. Såg flera stycken som hade på sig små blusar och jeansshorts och sandaler, så typiskt svenskar. Det var ju inte ens varmt i skuggan, oh well... Gick hem till Majken vid halv sex och åt middag hos henne med mamma, pappa och Louise. Sen har jag inte gjort så mycket mer, förutom ätit. Ätit ätit ätit. Imorgon kommer jag ha svällt upp till twice my size.

Hoppas det blir sol imorgon också. Ska i alla fall träffa Frida om det går som planerat, sen ska jag nog dra iväg och träna också. I know I should after this weekend... Veckan som kommer nu går jag eftermiddagar i skolan. Vet ni vad det betyder? Det betyder att jag går upp vid halv 9 varje morgon och solar hela förmiddagen och pluggar på balkongen. Och på kvällarna går jag powerwalks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar