2 februari 2009

19:13

Dagens skoldag var inte så himla intressant, jag var ganska OFF om man säger som så. Jag känner hur läxorna och proven smyger sig på min stackars klass nu, det känns inte så kul men men. Till exempel är det en labrapport som ska in ikväll, sen på onsdag en gruppredovisning på matten och nästa vecka ett gigantiskt genetikprov. Usch! Men men, min utbildning är viktig inför framtiden. Inte för att jag är en speciellt strukturerad människa när det gäller skola men ... Jag kan väl försöka lura mig själv, antar jag. Nåväl, har precis ätit middag och ska nu skriva klart labbrapporten och sen maila in den. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, är så himla skönt med lite sömn. När jag är klar med plugget för ikväll så kanske ni får se några fina foton jag tog på min morgonpromenad imorse! Det var så himla vackert vid Norr Mälarstrand där jag gick, isande kallt men friskt i luften och så BLÅ himmel. Mmmmmmmuy bien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar