26 februari 2009

Thursday

Idag är det torsdag och det betyder att sportlovet börjar lida mot sitt slut. Jag utbrister i ett stort NOOOO! Som vanligt av orsaken att det känns som jag har 100 saker att göra innan måndagen. Matte, läsa 30 sidor om evolution typ osv. Så segt. Man borde inte få ge läxor över lov.

Nåväl, igår tittade jag och Hedvig på Illusionisten och The Butterfly Effect. Hade inte sett Illusionisten innan och jo, den var väl helt okej, fast jag tyckte inte den var så jättebra. The Butterfly Effect däremot har jag sett för några år sedan och den är så braaa.

Idag har pappsen tagit ledigt för att umgås med mig, får väl se vad vi hittar på... Mamma skulle i alla fall inte äta middag hemma ikväll så då ska jag och pappa gå ut och äta ungkarlsmat eller något haha. Ja ja.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar