20 februari 2009

Friday with the huuuuge F



Woho! Från och med 16:35 har jag sportlov. Fi-na-lly. Sitter här vid mitt skrivbord och tittar oroligt till vänster om dataskärmen där en blomma står som jag fått av mamma. Får dåligt samvete. Hon försöker om och om igen och ja, de är ju så fina men någon borde anmäla mig till VRIS (Växternas rätt i samhället) då jag gång på gång glömmer att vattna dessa underbara ting. Och min blomma ser inte lite vissen ut. Mjau.

För typ två timmar sedan kom pappa hem från USA och jag har gjort grönt te och en god smörgås till min käre far. Om en knapp timme ska jag iväg till skolan och dagens två lektioner, sen ska jag hem och äta fredagsmiddag med mamma och pappa. Ikväll vet jag inte vad planerna är, Lollo och Julia vill ju dra med mig på fest långt åt h-vete, längst ut på Ekerö eller nåt. Lär ju ta en timme att komma dit och så går sista bussen därifrån typ 23:35 och jag är för pank för taxi. Sounds great, huh?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar