18 februari 2009

Blek och vacker kontra solbränd och ... Smutsig?





Haha. Första och sista bilden tog jag för typ en timma sen: osminkad, blek och skör (näe, vi hoppar det sista). Bilden i mitten orkar jag inte kolla exakt datum men skulle gissa på att den togs i juli i somras. Hahaha, där hade man ju en redig bränna om man säger som så, ändå var jag inte SÅ brun i verkligheten. Då kanske ni förstår exakt HUR blek jag faktiskt är idag??? Anyhow, så måste jag erkänna att jag ser ganska smutsig ut som solbränd blondie. Ändå kan jag inte låta bli att känna att solariet lockar. Fast, nä, hudcancer är ju ändå SÅ 2007 och det var illa nog att jag körde på burkbrännan inpå 2008... Med andra ord är en upprepning 2009 otänkbar! Nu ska jag fixa mig lite, sen iväg till Naturhistoriska där jag skall möta klassen! Catch ya laterz.

1 kommentar:

  1. smutsig?? :D vackra du
    ps. sökte in till norra real ;) dock som 4 hah

    SvaraRadera