26 februari 2009

Som sagt, snö igen

Haha ja nu snöar det för fullt, så vår kanske var lite att ta i. Filmen var i alla fall underhållande, lättsam och okomplicerad humor, sånt gillar vi. Jag och pappa åt middag på en restaurang här på Kungsholmen som heter Mäster Anders. Har ätit där några gånger under min uppväxt men aldrig riktigt fått något speciellt intryck, senaste gången var dessutom när jag var runt tolv år gammal. Men. De har gjort om där inne och har nya ägare tror jag också minsann, för idag var det helt kalasbra. Mysig inredning, trevlig personal och maten var jättegod. Lammkotletter har aldrig smakat så bra i Sverige enligt mig. Så för er Kungsholmare som vill ut och äta, gå till Mäster Anders. Ligger på Hantverkargatan, exakt adress vet jag inte men det är nära Kungsholmstorg. När vi var mätta och belåtna mötte vi mamma som kom från en middag med kollegor. Tillsammans promenerade vi hem medan de tunga, vita snöflingorna färgade oss vita. Jag älskar sån här snö. Det är så himla vackert!

Nu ska jag kika på film eller något. Imorgon har mamma tagit ledigt för att umgås med mig, I'm lucky to have my parents. De är så söta så. Vi ska promenera till Djurgården och se utställningen om modefotografi, roligt. Sen ska vi äta lunch tillsammans någonstans och sedan är det tänkt att vi ska på bio. Som sagt, har sett fler filmer under denna vecka än jag gjort på ett år, typ. Men det är underbart, film är roligt! XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar