13 februari 2009

Red Silk


På Jensen Norra firades som sagt Alla ♥ dag idag den 13e. Någon Bert-film visades i M4, man kunde skriva meddelanden på röda hjärtformade lappar och sätta upp på anslagstavlan och bara kramas. Jo tack, och jag ville inte vara sämre så blev en röd sidenblus idag (dock ser ju rosetten otroligt trashy ut, men ni ska veta att jag faktiskt fixade till den under dagen till det bättre). Annars då? Fick verkligen ingenting gjort på mattelektionen och det var inte så bra tänkt, nu har jag massor att göra till nästa vecka. Men men.

Lunch åt jag på Kofi med Caroline, Simone, Ida och Maria. Nu till dagens What-The-F? På elevkorten får vi 35:- att äta för av skolan, resten får man då lägga till själv. Jag beställde lax med rotfrukter och skulle få lägga till 35:- själv men kassörskan drar hela 65:- från mitt kort. Liksom... Va? 100 kronor för den där lunchen? Så jag sa till och "åh, oj, ursäkta" fick tillbaka trettio kronor. Ja, sen sätter vi oss och mitt sällskap får sin mat ovanligt snabbt. Jag då? Väntar otåligt i 15 minuter, sedan frågar vi var min mat är. "Va, har du beställt lax? Eh, oj då..." får man till svar och snabbt lägger flickan till "... Kaffe ingår förresten!!!" - jaha, okej, ja men då är det lugnt. Eller va? Fick i alla fall min mat till slut och tur för Kofi att den smakade bra. Vi tjejer satt och pratade och hade det supertrevligt, sen vid två så träffade jag Nicole och vi köpte present till Mika.

Nu ska jag äta middag, kvällsplaner finns inga. Vi får se vad jag hittar på, är så sjukt trött. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar