12 februari 2009

Faktorisera this, BITCH

Bah. Jag är TRÖTT på att plugga matte nu, alltså inte för att det jag gör egentligen är sååå svårt när det kommer till kritan (eller?) men det är så himla jobbigt att skriva allt. Och allt förenkla, förenkla, förenkla. Vem bryr sig om ett polynom, det finns barn som svälter i världen.

Resten av min dag har i alla fall varit bra. Fick tillbaka min labbrapport, blev ett VG där för min diskussion var lite för smal kanske. He he. Lunch åt jag på DubbelW med Annika, Matilda och två tjejer i deras klass samt en vän till Nukka. Det var hursomhelst trevligt. Efter lunchen gick jag (ensam, WOW vilken disciplin) till SATS och körde 30min crosstrainer och 10min intenstivt på löpbandet hehe. Ja, jag vet. Inte mycket att skryta om. Men jag har inte gymmat på 2 veckor (!!!!) och har en hemsk träningsvärk sen idrottslektionen igår så det så!

Efter skolan pluggade jag matte, sen var jag på konserten i Berwaldhallen, mycket mycket fint var det och jag älskade dirigenten. Förstår varför min ena syster vill bli dirigent, det är nog ett härligt yrke. Har inte så mycket mer att säga och det här blev långt!

Imorgon är det fredag. Skola till 11.55 sen kanske jag tränar igen, vid två ska jag hursomhelst träffa Nicole och gå på stan. På kvällen får vi se vad man hittar på :) SLEEP TIGHT EVERYONE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar