6 februari 2009

When you had a bad day

Jag vet inte vad som hände på provet. Ingen aning. Blackout, kanske man kan säga. Dåligt gick det i alla fall och jag fällde några enstaka tårar efteråt (besviken på mig själv, på misslyckande, när ska jag sluta sätta så höga krav?)

Men, nu ska vi glömma matte. Efter skolan köpte jag present till min syster Louise tillsammans med andra syster Sofia och hennes vän Karla. Nu har jag ätit middag och ska iväg och träffa Mika, sen ska vi på bio. Precis vad som behövs, misstänker dock att jag kommer få gråta lite till!

Kram

1 kommentar:

  1. usch stackare. fick en blackout på nationellaproven, men men...svenskan är äntligen avslutad nu!
    elli jag undrar om du kan tipsa mig om lite gymnasie skolor! hahh jag vet bara att jag vill söka in till kungstens...lite panik :) puss

    SvaraRadera