15 februari 2009

Söndag

Igår kväll var jag på tjejmiddag hemma hos Mika, vilket var jättetrevligt. Var hemma framåt två och då stupade jag i säng och var väldigt, väldigt mätt och belåten. Imorse gick jag upp vid elva och käkade frukost (fortfarande mätt efter igår) och tog sen en promenad med mamma. Sen har vi tittat på gamla familjefilmer, t.ex. när mina systrar tog studenten, när jag fyllde 11, när jag och Hedvig dansar och sjunger och när min familj åkte till Zakynthos. Allt från sommaren 2003. Vilket också är det enda året som vi använt den där digitalvideokameran, haha. Någon dag ska jag kolla genom våra riktigt gamla filmer, typ julafton 1994 och så vidare. Aww.

Nu har vi ätit middag, jag ska kanske plugga lite men känner mig inte så motiverad och då blir det ändå inte bra så vi får se. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar