10 februari 2009

How we move from A to B, it can't be up to me



Titta titta, eftersom man så lustigt nog kan dela med sig av sina Spotifyspellistor så får ni lyssna på en jag gjorde idag. Blandad bra musik kort sagt. Klicka HÄR!

Nå. Idag på svenskalektionen fick vi börja på våra noveller, de ska vara klara på fredag och vi får endast skriva i skolan. Jag är då inte så värst bra på att komma på historier, men skriver om en tjej som på vissa sätt påminner om mig. Det vet ju dock inte min svenskalärare så det underlättar skrivandet ...

Nu har jag i alla fall pluggat biologi lite utspritt sen tvåtiden. Vet inte om något fastnat om jag ska vara ärlig, känns så rörigt med mitos och meios hit och dit.

1 kommentar:

  1. undrar om jag är den sista på jorden som fortfarande inte testat Spotify!!

    SvaraRadera