11 februari 2009

Score

Åh vad jag är glad! Okej, jag har knappast glömt matteprovsfiaskot i fredags men ... Biologiprovet idag gick hur bra som helst, känns det som! Jag svarade på alla frågor och diskuterade på VG/MVG frågorna. Vi får se hur det går. Mitt självförtroende som är extra starkt idag säger mig att det blir åtminstone VG+ men jag borde nog sänka ribban lite, så blir jag inte allt för besviken om jag typ skulle få G. Vilket jag dock tvivlar på att jag får. Hehe. Hemma nu på lunchrasten, har idrott 14.30 så ska snart börja röra mig mot Brommahallarna.

Dagens notis: om jag var riktigt kär i någon just nu så skulle jag lätt tillägna honom Bright Eyes låt First Day of My Life. Den är ju så himla fin! Har den i spellistan till höger, minns inte vilken plats men bläddra så hittar ni.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar