28 februari 2009

Yo quiero el verano

Sitter här och längtar tills maj/juni. Två enligt mig underbara månader när sommaren är i luften och det är fint väder. Oh gosh, jag har bestämt mig för att vara så duktig den här våren, ska faktiskt ut och springa några gånger i veckan hade jag tänkt. Varför inte? Bor ju väldigt lägligt för en joggingrunda och it would definitely do me good. Börjar få panic inför beachen redan nu, borde nog tagga ner lite. Men det här lovet har bjudit på för många onyttigheter och för lite träning. Kommer igång nu vecka tio. Strikt strikt strikt, jag ska glänsa på stranden. Får nog börja köra lite solarium också om nån månad om jag ska våga visa mig i shorts och klänningar i vår/försommar. I nuläget är det tveksamt om jag skulle våga ta ett steg utanför lägenheten med tanke på mina kritvita och tjocka ben. Huuu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar