19 februari 2009

Nude


Aloha, dear readers!

Today I'm wearing ... Except this was yesterday. Men igår var det ljust som gällde, yep yep för jag är optimist och känner att sommaren verkligen är på ingång. Nåja, at least våren is! Idag så har jag inte gjort så mycket alls; haft skola i tre timmar och pluggat lite spanska hemma. Köpte senaste Cosmo när jag var på G hem också för det kände jag att jag förtjänade. THERAPY IT IS!

Anyhow så är det Friday med stort F imorgon, nämligen fredagen som inleder det efterlängtade sportlovet! Åh vad trevligt det ska bli, jag ska vara i hufvudstaden hela veckan och umgås med vänner, träna och festa, inte tänka på plugg alls! Fast nu ljuger jag, för vi har läxa i 3 olika kurser över lovet. SCORE. Oh well!

Now: Sleep!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar