9 februari 2009

Back to black

Oh, ledsen att jag inte bloggat sen i fredags. Internet på min dator krånglade och jag lyckades inte fixa det förrän idag. Nå, bion i fredags var bra, sorglig men bra, se den! I lördags städade jag under dagen, sen åt jag middag hos Majken med mina föräldrar och sen gick jag hem till min ena syster som hade 25-års fest. Det var trevligt, dock var jag av någon anledning trött redan vid tio så ni kan ju föreställa er hur skönt det var att få sova klockan tre. Väcktes tjugo över tolv igår av Louise (min syster som fyllde år, jag sov över hos henne) som glatt kom in i sovrummet och sa att hon bakat scones till brunch. Trevligt att vakna på det viset må jag säga. Idag har jag varit i skolan och pluggat. Har som sagt stort genetikprov på onsdag, usch! There u have a little lägesrapport. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar