12 februari 2009

Mörkt ute, mörkt inne

Det är det jobbiga med att vara uppe innan klockan åtta på vintern, det är kolsvart utomhus. Har bara orkat tända en lampa i mitt rum så det är nästan lika mörkt här inne. Men men. Idag vaknade jag klockan sex av mig själv, förstår ingenting men klagar inte, har fått en lugn och stressfri morgon; redan ätit frukost samt klätt på mig. Nu dricker jag mitt morgonkaffe och ska sedan sminka mig, börjar klockan 8 idag.

Dagens schema:
8.00 Svenska A och biologi A
11.15 Lunch med Annika och Matilda
12.30 Träna på SATS
14.00 "Free time" hemma
15.00 Plugga matte B
17.30 Berwaldhallen, KMHs kammarkör
19.45 Middag
20.30 Plugga matte om jag inte blev klar innan
22.30 SOVA!

Hihi, kul att göra värsta schemat ju. Nu ska jag se till att följa det också! Brukar vara det som är svårt ... Ha en bra dag everyone. XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar