3 februari 2009

Bokstavera K - Ö - R - D

Åh! Idag har förvisso varit en bra dag. Vaknade 9, tittade på senaste Gossip Girl (stor OMG-faktor där för övrigt, nån som sett?), på spanskalektionen tittade vi på film, lunch på DubbelW åt jag med pappa och på svenskan pratade vi mer om konsten att skriva. Men. När jag kom hem insåg jag plötsligt att nu finns det massa grejer i skolan som jag ska ha lärt mig. Till exempel så har vi matematikprov på fredag, jag är sååå nervös såhär några dagar i förväg. Känns som sannolikhetslära aldrig fastnar i mitt huvud fast jag tror mig kunna det. Och nästa onsdag har vi världens genetiprov och där kan vi snacka om att verkligen inte kunna något. Min biologilärare ritar upp på tavlan, pratar fort och alla antecknar, men ingen förstår. Ser fram emot det provet. Öh. Inte.

Får ta mig i kragen nu, vad hände med perfekta vår-Eleonor? Jag varken tränar som jag ska, äter som jag ska (det är högst deprimerande att skriva kost och träningsdagbok som vi gör i skolan just nu), sover som jag ska ELLER pluggar som jag ska. Och som pricken på i:et så har jag knappt något socialt umgänge heller nowadays. Hmpf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar