20 januari 2009

21:08

nu har jag fan suttit med matteboken sen klockan sex, gud vad jag hatar sannolikhetslära för övrigt. det måste vara den onödigaste delen inom matematiken, helt seriöst. när kommer man använda sig av den? nej jag fattar inte. inget man behöver. men men, ska som sagt kirra mvg i matte b, är alldeles för arg för att jag bara fick vg i a-kursen. jävla nationella prov. nej nu känner jag att det blev lite för många svordomar här! hahaha och idag åt jag luffigaste pluggmiddagen. mikrogröt med linfrön, bär och äpplen. eeeh? aja. nu är barack obama president in the states!! hoppas han gör underverk, men det återstår att se. ikväll ska jag sova tiiiidigt, för imorgon ska jag upp vid sju-åtta och träna klockan 9! har fan inte rört på mig sen i torsdags, det känns inte lite segt. fan.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar