5 januari 2009

back in the days


jag och hedvig hittade som sagt uråldriga foton hemma hos henne.
helt underbart.


**

luciatåg någon gång för länge, länge sen (jag vill vara med i bilden som alltid)




åh, på väg från hedvigs årliga födelsedagsmiddag på mongolian bbq.
undrar mest över hur jag står? på hälarna eller? ser lite udda ut!!




hedvigs mamma fotar oss tjejer! snygga ben man hade. håhå jaja.



här är då hedvig. hedvig är så gott som min syster och vi har upplevt många roliga saker tillsammans. bland annat varit på hennes landställe, mitt landställe, varit i japan (!!!), ritat serier, bråkat om huruvida hund eller katt är det finaste husdjuret, skrivit sagan om ringen-inspirerade sagor och försökt lära oss alviska. hedvig har alltid varit lite småkaxig liksom. därav t-shirten.



tjejmiddag på mongolian bbq! vi lärde oss att skåla tidigt, det kändes lika bra!



ännu längre tillbaka i tiden! hedvigs födelsedagskalas. hedvig och jag sitter i centrum på bilden. söta är vi. hedvig äter (?) och jag ser ut att suga på en klubba, eller dricka ur sugrör. GULLIGT!!



här är då charlie. jag var kär i charlie när jag var 7 år. det var alexandra också. tyvärr ville han hellre ha alexandra. "hon har längre hår" (ja, han sa faktiskt detta). mobbar fortfarande honom för det. idag skäms han!



**

tänka sig, tänka sig...
finns inget roligare än att titta på gamla foton.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar