13 januari 2009

space and the woodz

godkväll, godkväll. det senaste inlägget skrev jag faktiskt inatt, believe it or not, men precis när jag skulle publicera det så slutade internet fungera.. så då blev det sovdags istället. idag hade vi två lektioner, svenska a och spanska. båda var väl sådär. efter skolan åt jag sushi till lunch med ida, maria och simone. sen gick vi (förutom ida) till sats och tränade. jag körde crosstrainern i en timme, woho! sen köpte jag en pilatesboll till mamma och en träningstopp till moi. sen var det hem, duscha och sen har jag inte gjort så mycket. pluggat lite matte, ska snart kolla på senaste gossip girl. fan alltså, om jag pluggar 1 timma per dag så kommer jag aldrig behöva stressa. ska verkligen försöka köra så den här våren! xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar