16 januari 2009

beslutsångest

jag tror att jag, helt ärligt, lider av lätt beslutsångest. jag kan verkligen få beslutsångest gällande allting. när jag står på ica och ska köpa middag, kan jag stå i 20 minuter och tänka "kycklingsallad.. eller kräftstjärtssallad..." eller som när jag var på akademibokhandeln idag och skulle köpa skolgrejer: "ska jag ha det här pennskrinet eller det här?" och nu slutligen ikväll när jag sitter här och tänker "ska jag vara ensam hemma och uttråkad i två timmar ungefär tills mamma och pappa kommer hem ... eller ska jag dra på någon fest ... eller ska jag bjuda in mig hem till någon på filmkväll ...?" haha, jaaaa. det börjar bli lite smått av ett problem alltså. det är lite som om jag inte kan ta tag i något själv, utan människor måste bestämma åt mig. NOT GOOD!!



1 kommentar:

  1. åh tack så himla mycket, elle. vilket fint namn förresten. det låter helt magiskt och allmänt fint. du har faktiskt rätt. jag är en bra lyssnare och idag fick jag bekräftelse på det några gånger, så tack kära du. du gjorde min dag och jag deppar inte längre. puss!

    SvaraRadera