4 januari 2009

beach 2009 .. eller?

tja. jag påbörjade min dag alldeles för sent idag. vaknade 11.40. gick inte ut förrän vid ett, med mamma och pappa. vi tog en promenad i det friska vädret, sen gick jag och mamma och shoppade lite underkläder för sånt blir man alltid glad av att ha fina. dagens aha-upplevelse var definitivt när jag stod i provrummet. fy. fan. säger jag bara! det värsta med vintern är att man har så mycket kläder på sig att man glömmer bort hur man egentligen ser ut. ingen vacker syn. så därför tar jag mig i kragen och säger att nu är det beach 09 som gäller. från och med nästa vecka ska jag ta upp träningen på sats 3-4 ggr per vecka, som sig bör! förutom dessa underkläder fick jag också en finfin blus/skjorta i en underbar mörkgrå nyans.

mötte hedvig vid sex-tiden och handlade, sen lagade vi middag hemma hos henne. det blev jättegott och jättenyttigt (score!) och efter middagen tittade vi på underbara fotoalbum med bilder från vår barndom. födelsedagskalas och klassresor när vi var 10 år. sånt blir man alltid glad av!!

kom hem för en liten stund sen och nu ska jag snart slockna i sängen. måste få ordning på mina sömnvanor. imorgon ska jag inte gå upp efter 11! puss godnatt.

1 kommentar: