15 januari 2009

rullar på, not

idag vill jag bara krypa ned under mitt täcke och svimma lite och vakna upp först i juni (efter skolavslutningen). det är inte det att vi har mycket i skolan, det är inte det att jag sovit för lite (eller jo, kanske), det är inte att jag är förkyld, det är bara .. allmän trötthet. trött på mig själv. vilket jag tyvärr är alldeles, alldeles för ofta. ja ja, idag började jag klockan åtta vilket var mindre kul. kycklingsallad på dubbelw till lunch med några tjejer, sen tränade vi på sats igen. idag var jag inte lika duktig som igår och förrgår. men det passade ju mitt humör. åkte sen hem och duschade, sen ned på stan och träffade jessica. vi kollade i affärer och fikade, tog en kaffe för att piggna till. har ätit middag nyligen.

shgew87wty3g4jhgbff.
idag är ingen bra dag föffan.
tur att jag inte har choklad hemma, då skulle jag tröstäta för hela jordens befolkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar