12 januari 2009

you talk about me like you own me baby that's not fair

tja. sitter här och sörplar grönt te medan jag kollar facebook (addicted for sure). skridskoåkningen gick väl inte så himla bra, men ett roligt inslag var när vi fick köra stjärnor på is á la jensen norra haha. jag, ida, simone och maria gjorde då en storslagen koreografi (... or something). ja nu har jag fått nya elle så härnäst blir det bläddra i tidningen som gäller, samt fortsätta min underbara läsning av boken "i en klass för sig" som jag rekommenderade för någon dag sedan.

för att ni inte ska bli alldeles uttråkade så infogar jag en grym låt som de flesta av er säkert redan hört. the virgins - one week of danger. sexy and funny lyrics and a good sound. här med klipp på blair waldorf samt chuck bass från gossip girl, hi hi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar