19 januari 2009

monday

ooookej, när jag vaknade imorse var jag sjukt otaggad på skola. vi har ju sen vecka nu, vilket betyder att jag börjar efter 11 varje dag, men just på måndagen har vi idrottslektion klockan 8.30!!! ååh. den var i och för sig lugn, vi var i skolan och fick höra vår första examinationsuppgift, sen var det klassturnering i pingis, couronne och biljard. kanske inte så roligt.

sen hade vi världens längsta lunchrast, jag och lollo åkte hem till mig och åt och tog det lugnt, sen kom också julia hit. sen var det dags för matematik b, helt seg lektion, och biologi a, ännu segare för vi hade en vikarie och man fick typ inte lära sig något nytt på hela lektionen.

usch nu ska jag fixa té eller något och sätta mig i sängen och plugga... helt otaggad på vårterminen blev jag plötsligt, men men snart ljusnar det utomhus och då blir allt såååå mycket bättre! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar