11 januari 2009

preparing for the spring term

fikade med eddie en snabbis förut, riktigt mysigt! nu har jag bytt om till sidenshorts och sidenlinne och velourset ovanpå det, sen fårskinnstofflor och håret i en skön ponytail. lyssnar på kaiser chiefs och rensar skolpapper samtidigt som jag packar skolväskan inför imorgon. ja jag började ju skolan i onsdags, men självaste vårterminen börjar inte förrän imorgon på jensen! ja ikväll blir det i alla fall tidig sänggång, börjar 08.20 imorgon!

nedanför en bild som symboliserar vad vi ska göra på idrottslektionen imorgon. samma jacka, samma skridskor, samma blonda hår, samma is (vasaparken) men ... drygt 2 år senare med en annan klass (och jeansen har blivit för små, he he)!! bilden är alltså tagen i december 2006, when i was in 8th grade! kolla mina stabila ben, eeehh, skridskoåkning har aldrig varit min starka sida det kan jag lova er.

1 kommentar: