1 januari 2009

new years eve


åh nyårsafton var magnifique.

började med middag på en restaurang som inte är värd att nämna. där befann jag mig tillsammans med rebecca, kevin, noa, nils och oskar. efter middagen gick vi hem till sam, det var bara vi där men det var trevligt! när klockan var tjugo i elva så tänkte jag dra vidare till monas lägenhet på söder för jag hade ju planerat min kväll så. just då hade det dock blivit "ruskigt trevligt" hos sam men jag gick i alla fall.

tolvslaget firades alltså nära slussen och monas place, med utsikt över viking line och vattnet. det var fina fyrverkerier, trevliga människor och underbar stämning! sen var det hem till mona igen, nu med mååånga fler. framåt 2 hade de flesta okända människorna dragit därifrån och det var bara sköna personer kvar. då blev det mest dans och mingel. fick sen tunnelbanesällskap av dennis och adrian. mötte också sophia med vän på fridhemsplan, trevligt! hemma vid tjugo över 3, då var det av med trasiga strumpbyxor (att jag aldrig lyckas hålla dem i skick), av med 2008 och time to SLEEP!

sammanfattning? sjukt trevligt nyår.

1 kommentar:

  1. åhhh. jag hade fan världens värdelösaste nyår haha!!!
    får planera LITE bättre nästa år....:) nu ska jag tröst äta
    puss

    SvaraRadera