23 januari 2009

goodmorning sunshines



eller ja, goddag kanske passar bättre med tanke på att klockan är efter tolv. idag gick jag upp halv tio, tittade på australia's next top model medan jag åt gröt med bär. sen har jag faktiskt fixat mina stövlar, igår hände ju något mindre trevligt. en buss körde i en vattenpöl och ja, som i en film, så stänkte all skit upp på mina ben. thank you lord. eller inte. hmhm, nu har jag ätit lite rester från gårdagens suuuupergoda fiskgryta och nu ska jag bara put on a little bit make-up, sen är det skola tills halv fem. ikväll ska jag nog inte göra något alls tror jag. bara ta det lugnt. XOXO

5 kommentarer:

  1. Din blogg e bra :)<33
    Men gröt o bär :P kan man äta det? :P

    SvaraRadera
  2. Tittar in och säger hejhej!

    SvaraRadera
  3. haha xD ja äpple o kanel låter lite mer godare o normalt ;) tack för att du besökte min blogg, o din blogg e VÄLDIGT fin! :)<3

    SvaraRadera