4 januari 2009

och snart är det mörkt


vilken underbar dag det här känns som. (ironi)
jag kan knappt hålla ögonen öppna, jag har ont i magen, mår illa, är förkyld, tjejen jag ska fika med verkar vara omöjlig att få tag i, mina kvällsplaner spricker, min nya fina blus/skjorta har en fläck jag inte såg i affären, blah blah blah.
... och på detta är min dator segare än någonsin.


så nu lyssnar jag på scissor sisters. och jag gillar inte ens deras musik!!!
måste verkligen gå ut snart, om så utan min käre väninna.
det är 11 minusgrader ute!!! förstår ni?? det är sjukt kallt!
jag vill inte ha vintern längre. vill inte. ville inte från början.
åååååååååååååååååh.

nu säger elle goodbye for now.
och visar en bild från den tiden i somras när hon hade fräknar.


2 kommentarer:

  1. gud vad fin bild! fräknar är så himmla fint :)

    samma här....dock känner jag en som jobbar på american apparel på götgatan så jag tänkte fråga där! om jag inte får sommarjobb där tänkte jag fråga runt på olika secondhand butker...hoppas verkligen att jag får ett!!

    SvaraRadera