28 januari 2009

trött, glad, nööööööjd

idag har jag varit i skolan mellan 9 och 12.25. sen åt jag lunch. tränade med simone, blev crosstrainern i en timma. sen åkte jag hem och duschade, sen mötte jag mamma på NK och så köpte vi lite grejer. blev två koftor och en sidenskjorta i en UNDERBAR röd färg. kom hem vid åtta ikväll, pappa hade förberett middagen så då slängde jag i mig den. sen satte jag mig vid datorn och tänkte bara chilla på facebook. så kommer jag på att vi har matteläxa som ska vara inmailad senast 23:59. FAN! den är i alla fall klar nu. men jag har 10 sidor biologi tills imorgon också, what liksom? kommer ju fan somna till det. kan låtsas att jag läste.



klicka för större bilder!
  1. den fina jackan jag köpte igår
  2. en underbar grå kashmirkofta
  3. en SKITSNYGG svart kofta i ull, syns inte på bilden men man kan dra blixtlåset upp och ner och trixa och fixa lite hur man vill, mmmmmmmmmmums
  4. sidenskjorta i en underbar röd färg, kan även knyta en liten rosett runt halsen om man vill.
there you have it! nu måste jag sova, ska fan upp 6.30.
GONATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar