19 januari 2009

gröna små äpplen

har försökt plugga matematik i min mysiga säng i någon timma nu men går ifrån var och varannan minut för att göra något annat, så det går inte så bra ... just nu lyssnar jag på monica zetterlund och kikar på fina bilder på stockholm. man kan ju ibland tröttna på den här staden, sure, men innerst inne älskar jag stockholm: blandningen av storstad (mmja.. inte stor direkt), parker, smågator, skärgården - ja det är fint helt enkelt. väldigt vackert på vintern men just nu längtar jag så till sommaren! tänk när man kan ta båten ut till landet, det är ju så mysigt. eller när man går runt på gatorna och bara är lycklig över att det är över 20 grader och ljust fastän klockan börjar närma sig tolv. ge mig sommar! fotona har jag hittat på deviantart, kommer inte ihåg vilka som fotat vad dock men det kanske visar sig om du klickar på bilderna, de blir i alla fall större då! pusspuss, ska försöka göra matte nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar