21 januari 2009

plugghäst

är rädd att det är exakt vad jag är på väg att bli. idag när jag kom hem från skolan så satte jag mig direkt framför biologiboken och läste 5 sidor om celler, DNA och gener. och det hade vi inte ens i läxa, hahaha. men, min studieteknik den här våren ska ju trots allt vara att plugga minst 1h varje dag, och se till att ständigt ligga liiiite före planeringen i skolan. hellre före än efter liksom, plus att nu gör det inget om jag kommer in i en liten svacka, för då hamnar jag ändå inte så efter. woho!

känns ju dock inte som om jag har något som helst roligt att skriva om ... det är synd. nackdelen med att plugga, antar jag. men finns inte så mycket att rapportera heller. imorse såg jag 2 dagar i Paris, den var humoristisk och lite mysig sådära. recommended!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar