8 januari 2009

weekend som sagt

åouuhh den här dagen blir bara sämre och sämre. klockan är inte ens 21.00 och jag känner mig som världens sämsta, typ. men då kan det väl bara bli bättre, eh? hur som helst: måndag är min börja-om dag. medan andra ser tolvslaget på nyår som sin aha-upplevelse så är den kommande måndagen min. på måndag ska jag nämligen träna på sats igen, för första gången på en månad (jultjock) och dessutom inleds vårterminen på måndag!! den här terminen ska bli såå bra, har jag bestämt. på vardagarna ska jag gå i skolan, plugga och dricka te med kompisar och framåt våren sitta på uteserveringar med läxan i handen. på nätterna ska jag sova, vilket jag inte gjort hittills. på fredagarna ska jag på fest och på lördag ska jag på filmkväll eller tvärtom. på söndagar ska jag plugga och städa. så ska det vara. och jag ska träna måndagar, onsdagar och fredagar som jag gjorde under november och halva december. ja, när jag går ut ettan i juni så borde jag, rättning, SKA jag, ha mvg i de kurserna vi då läst klart. förutom samhällskunskap a för jag fick bara vg i den kursen (whyyyy..) och matematik a får vi se om det blir vg eller mvg. men vårens kurser, dvs matte b, biologi a och svenska a borde jag faktiskt klara mvg i. och spanska steg 3 samt idrott och hälsa a är ju inte heller svårt. så det ska regna bra betyg över mig i juni. utöver detta ska jag ha sparat mucho dinero (pengar) och jag ska ha upprätthållit träning 3 ggr/veckan kombinerat med lite hälsosammare matvanor ... allt för att vara fit4fight inför sommaren 2009, både psykiskt och fysiskt. fyfan. för första gången ska allt ovanför inte endast vara ord nedskrivna på en blogg (fastän bara det är ett framsteg) utan även något som faktiskt ska vara JAG in a couple of months. SÅ DET SÅ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar