8 januari 2009

helg igen

en liten resumé av gårdagen ... kort skoldag. fick mvg i engelska a, wihooo!! efter skolan åkte jag hem till min syster och hennes pojkvän där jag blev bjuden på middag, sen tittade vi på bruce almighty som är lika rolig efter 6 år! åkte sedan hem och somnade vid 1...

idag försov jag mig till klockan 12 (!!!) och missade alltså spanskan, förstår inte hur jag lyckas. fick veta mitt betyg i naturkunskap a: mvg. helt osannolikt, men jag klagar inte, he he. mitt betyg i matematik a är dock osäkert, väger mellan vg/mvg, vi får se hur min mattelärare tänker göra. han verkar ha beslutsångest, skulle först fått veta betyget igår, men han skjöt upp det till idag vid lunch. idag ville han skjuta upp det till nästa vecka. eeeeh. hoppas det blir ett mvg....

efter skolan fikade jag på nyöppnade espresso house som ligger grymt nära skolan. fikade med julia, lollo, matilda och annika. sedan åkte jag, lollo och julia till stureplan och tittade i affärer. lollo skulle klippa sig och fick sällskap av julia, jag fortsatte min shoppingtur ensam. köpte i alla fall en ny skolväska. vet inte om jag ska behålla den men tror det. köpte en svart, men den fanns också i mörkbrunt... hm. nu är det snart dinner-time! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar