7 januari 2009

speaking too loud

haha, inga kommentarer på mitt analyserande inlägg nedanför. kanske inte finns så mycket att säga? jag måste sluta vara så djup, något säger mig att det inte är så underhållande... he he. alltså, efter gårdagens funderingar bestämde jag mig för att vara totalt glammig och ytlig idag och har därför tittat på senaste avsnittet av gossip girl (lika bra som alltid), shoppat på zara och topshop (lika snyggt som alltid), ätit sushi med mina systrar (lika gott som alltid) och slutligen sett twilight med dem (och jag är lika kär i edward som alltid)

kan sammanställas som en wunderbar dag, välförtjänt efter ett socialt jullov. köpte i alla fall två kjolar och en söt top. var nära på att köpa ett par underbara heels från topshop också men jag avstod... om inte ursäkten "köper jag dessa får jag leva på nudlar resten av januari... dock med fina skor på fötterna" duger för er så får jag väl dra till med "men hallå, jag blir typ en och nitti lång..."

imorgon börjar jag i alla fall vårterminen á la 2009. något annat som börjar imorgon är nk:s realisation!!! muy bien muy bien. nu ska jag sova, blir väckning runt tio! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar